Brev:
Plan for mad og flaske - 8 mdr.
25. juni 2011
Alder:
8 mdr.
Plan for mad og flaske - 8 mdr.
Hej Helen
Nu har jeg prøvet med flasken igen efter amme stop og nu vil han gerne tage den:)
Vi skal ud og rejse snart, så er rigtig glad for at han vil tage flasken, så han kan få væske nok.
Så nu mangler vi virkelig en plan over hvad han skal spise og hvor mange flasker og mælk han skal have. Han bliver 8 mdr. d. 4 juli.
Han er meget glad for havregrød, øllebrød og grød generelt. Han er også begyndt at kunne spise lidt bondebrød med smøreost og drikker lidt af kop. Han er ikke så glad for kød, grønsagsmos, kartoffelmos, men er begyndt at kunne spise lidt af det.
Lige nu får han også mælkepulver i al sin mad og jeg kunne godt tænke mig at det ikke var nødvendigt så han kunne smage maden uden det søde pulver.
Håber du kan hjælpe os ?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Ditte